יום רביעי, 30 בינואר 2013

עצם הלמידה שעשינו בשיעור: טופס עצם למידה שם היחידה: סטטיסטיקה תיאורית נוצר על ידי: ויקי זיטניק וליאת הולדר תיאור קצר של עצם הלמידה: התלמידים מקבלים מפה (המפה הראשונה בקובץ) המכילה מידע על כמות המשקעים הממוצעת ועליהם לייצג את הנתונים בעזרת : טבלת נתונים, דיאגראמת עמודות, וגרף לאחר מכן ניתן לשוחח על ההבדלים בין ההצגות השונות, היתרון בהצגות השונות על פני המפה, איזו הצגה יותר מתאימה וכדומה. קישור לעצם הלמידה: http://www.ims.gov.il/NR/rdonlyres/FEE1B975-72C5-45EF-B67A-672FC83C6FE2/0/%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%A2%D7%99%D7%9D19812010%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%AA19.pdf אמצעי תקשוב נדרשים: העלאת המפה מהאינטרנט לצורך הנתונים (או שניתן להדפיס) שכבת גיל מתאימה: תלמידי כיתה ח משך זמן מוצע לפעילות: 90 דק' תיאור מפורט של ההצעה לפעילות סביב עצם הלמידה: מיומנויות המאה ה-21: הערות: תגיות: סטטיסטיקה תיאורית, דיאגרמת עמודות, טבלת ערכים, גרף במהלך תכנון עצם הלמידה היתה לי סוגייה פדגוגית שהתלבטתי לגביה. האם לכלול את דיאגרמת העוגה כחלק מהמשימה. בהתחלה כללתי אותה כחלק מהמשימה, אך בהמשך החלטתי להוריד אותה מכיוון שזה היה דורש מהילדים עבודה מרובה יחסית לשאר הייצוגים ופחדתי שיתיאשו מכך. אך עם זאת אני אזכיר את דיאגרמת העוגה בשיח שלאחר מכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה